diumenge, 30 de juny del 2013

Hallo!

Benvolguts lectors,

alguns ja em coneixereu personalment (tota una experiència, diuen) o pel meu blog d'històries surrealistes Realitat Alterada. Pels que no em coneguin, el meu nom és Marc Jordana però tothom em diu "Eh! Tu". M'acabo d'instal·lar a Breda, una ciutat al sud dels Països Baixos que -sorprenentment- es diu exactament igual que una petita població de la província de Girona, famosa per no se quin collons de serie de televisió emesa a TV3 (la teva) i d'èxit relatiu que li va canviar el nom per Ventdelplà -bona merda-.

La intenció d'aquest blog és donar a conèixer una mica la cultura, tradicions i característiques importants dels Països Baixos i dels seus ciutadans, més enllà dels Esclops, tulipans i prostitutes que indica el nom d'aquest blog, i tot plegat amb el meu humor característic, políticament incorrecte, visceral i (perquè no dir-ho) un punt marrano.

Desitjo que gaudiu de les entrades i publicacions que vagin apareixent en aquest blog i que els més propers em vingueu a visitar ben aviat.

Petons i envestides de camions.


1 comentari: